taniec dla DZIECI

BALET

Balet jest wspaniałą formą wspomagająca rozwój psycho - motoryczny dziecka, kształtuje nawyki odpowiedniej postawy ciała, przyczynia się do rozwoju poznawczego dziecka w zakresie m.in ruchu, muzyki, sztuki. Kształtuje wrażliwość estetyczną, uczy współpracy w grupie, samodyscypliny.

Zajęcia prowadzone będą wg autorskiego programu zajęć, który opiera się m.in na ćwiczeniach wzmacniających i uelastyczniających mięśnie, koordynacyjnych ćwiczeniach taneczno – ruchowych, ćwiczeniach korygujących postawę. Na zajęciach baletowych obowiązuje dyscyplina kostiumu. Dziewczynki ubrane są w jednakowe kostiumy baletowe – body z tuniczką, białe rajstopy oraz baletki. Na głowie zaczesany kok. Chłopcy natomiast ubrani są w czarne leginsy, białe bluzki z krótkim rękawem oraz czarne baletki.

 

PODZIAŁ GRUP BALETOWYCH

 

Baletowe przedszkole to zajęcia dla najmłodszych tancerzy i tancerek w wieku od 3 do 5 lat. Zajęcia prowadzone są wg autorskiego programu, opierają się na zabawach taneczno - ruchowych połączonych z elemenatmi tańca klasycznego. Podczas zajęć poznajemy podstawowe kroki baletowe ale przede wszystkim dobrze się bawimy! 🙂

Na zajęciach obowiązuje równy dla wszystkich uczestników zajęć kostium ćwiczebny (odpłatny):

Dziewczynki: body baletowe białe, białe rajstopy, baletki, włosy uczesane w kok lub kitkę

Chłopcy: biała bluzka z krótkim rękawem, czarne leginsy, czarne baletki

 

Balet I

to zajęcia dla tancerzy i tancerek w wieku od 5 do 6 lat, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z tańcem. Zajęcia prowadzone są wg autorskiego programu, opierają się na zabawach taneczno - ruchowych połączonych z elemenatmi tańca klasycznego. Podczas zajęć poznajemy podstawowe kroki baletowe ale przede wszystkim dobrze się bawimy! 🙂

Na zajęciach obowiązuje równy dla wszystkich uczestników zajęć kostium ćwiczebny (odpłatny):

Dziewczynki: body baletowe różowe, białe rajstopy, baletki, włosy uczesane w kok lub kitkę

Chłopcy: biała bluzka z krótkim rękawem, czarne leginsy, czarne baletki

 

Balet II

to zajęcia dla  tancerzy i tancerek w wieku od  7 lat, którzy kontynuują swoją naukę tańca. Poziom tej grupy określamy jako średniozaawansowny. Na zajęciach poznajemy tajniki ćwiczeń przy drążku oraz uczymy się trudniejszych kroków z zakresu tańca kalsycznego. Zajęcia prowadzone są wg autorskiego programu.

Na zajęciach obowiązuje równy dla wszystkich uczestników zajęć kostium ćwiczebny (odpłatny):

Dziewczynki: body baletowe, białe rajstopy, baletki, włosy uczesane w kok

Chłopcy: biała bluzka z krótkim rękawem, czarne leginsy, czarne baletki

 

Balet III

to zajęcia dla tancerzy i tancerek w wieku od 7 lat, którzy kontynuują swoją naukę tańca. Poziom tej grupy określamy jako zaawansowny. Na zajęciach poznajemy pełną lekcję tańca klasycznego, taką jaką wykonuje się w ogólnokształcących szkołach baletowych.  Zajęcia prowadzone są wg autorskiego programu.

Na zajęciach obowiązuje równy dla wszystkich uczestników zajęć kostium ćwiczebny (odpłatny):

Dziewczynki: body baletowe granatowe, białe rajstopy, baletki, włosy uczesane w kok

Chłopcy: biała bluzka z krótkim rękawem, czarne leginsy, czarne baletki

balet

Jazz

Jazz to taniec kontrastów, połączenie płynności ruchów tańca współczesnego z izolacjami tańca jazzowego opierając się na zasadach tańca klasycznego.Jest to odpowiednia forma do wyrażenia osobowości w tańcu i możliwość rozwojuw zakresie dynamiki, koordynacji i precyzji ruchu.

Program zajęć opierać się będzie na przyswojeniu podstawowych zasad tańca współczesnego (contraction i release) z charakterystycznymi izolacjami tańca jazzowego. Skupimy się również na sposobie wyrażania emocji w tańcu.

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku od 6 lat.

 

Taniec współczesny

Taniec współczesny to taniec bez ograniczeń. Bazuje na technice tańca klasycznego (balet) jednak nie trzyma się jego sztywnych zasad. Na zajęciach pracujemy nad świadomością ciała, plastyką i dynamiką ruchu, improwizacją. Poznamy charakterystyczne dla tej techniki zwieszenia ciała, balansowanie, przekroczymy granice między równowagą a upadkiem dzięki czemu nauczymy się współpracować z podłogą i tańczyć na wszystkich poziomach (niski, średni, wysoki).

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku od 6 lat.

jazz

Hip Hop

Jeśli Twoje dziecko ma dużo energii, chętnie wyraża siebie poprzez muzykę to zajęcia z hip hopu są właśnie dla niego! Spontaniczność, żywiołowość, dynamizm to główne cechy charakteryzujące tę technikę. Poprzez elementy zabawy dzieci poznają na zajęciach podstawowe kroki tej techniki, krótkie układy choreograficzne oraz zapoznają się z kulturą hip hopu.

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku od 6 lat.

hiphop

Akrobatyka/Gimnastyka

Grupa Akrobatyka I to zajęcia skierowane do dzieci w wieku od 6 lat, które rozpoczynają swoją przygodę z gimnastyką. Akrobatyka jest sportem wszechstronnym. Podczas zajęć kształtowana jest gibkość, elastyczność, wytrzymałość oraz równowaga, koordynacja ruchowa, siła i szybkość. Poziom grupy podstawowy.

Grupa Akrobatyka II skierowana jest do dzieci, które kontynuują swoją przygodę z gimnastyką. Po opanowaniu podstawowych figur, ćwiczenia i układy mogą być wykonywane z wykorzystaniem przyborów takich jak wstążki, piłki czy obręcze. Poziom grupy średniozaawansowny.

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku od 7 lat.

akrobatyka_gimnastyka

taniec dla DOROSŁYCH

Dance for fun! 

Czteromiesięczny projekt taneczny dla Pań! Zapraszamy wszystkie Panie na zupełnie nową formę zajęć tanecznych! Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom proponujemy Państwu zajęcia taneczne podczas których poznamy różne formy taneczne m.in. będzie to: taniec klasyczny (balet), taniec jazzowy, taniec współczesny, Broadway jazz, taniec rewiowy, stretching. Nauczymy się wyrażać emocje i uczucia poprzez ruch. Zajęcia odbywać się będą cykliczne. Czas trwania to 60 min.

Zajęcia podzielone zostaną na III części:

  • I część – rozgrzewka + ćw. Wzmacniające, nauka kroków
  • II część –krótka choreografia
  • III część – relaksacja – stretching

Wszystkie ćwiczenia mają na celu poprawienie koordynacji ruchowej, kondycji oraz sylwetki. Dobra zabawa to podstawa dlatego towarzyszyć nam będzie dynamiczna i ekspresyjna muzyka, która pomoże wydobyć emocje i poczuć radość z tańca!

 

Barre Body Ballet

Zajęcia dla wszystkich osób, które chcą poznać tajniki techniki tańca klasycznego. Zajęcia będą prowadzone wg autorskiego programu, w którym opieramy się na podstawowych ćwiczeniach przy drążku z zakresu tańca klasycznego (barre) oraz innych technik wspomagających m.in pilates, stretching. Jeśli chcesz wysmuklić sylwetkę, poprawić gibkość i elastyczność ciała, popracować nad płynnością ruchu - te zajęcia są właśnie dla Ciebie! Grupa poziom open, zapraszamy wszystkich miłośników ruchu i tańca.

 

Salsa solo

Salsa solo to dynamiczne zajęcia w rytm latynoskiej muzyki dla wszystkich, którzy lubią dobrą zabawę i chcą podszkolić swoje taneczne umiejętności. Na zajęciach poznacie wszystkie salsowe kroki, które pozwolą Wam błyszczeć na różnych parkietach tanecznych. 

Na tym kursie nie potrzebujemy partnera ani partnerki do tańca, wszystkich kroków uczymy się solo. Zajęcia na poziomie podstawowym.

 

Zdrowy kręgosłup

Celem zajęć będzie wzmocnienie mięśni odpowiadających za poprawną postawę ciała, poszerzenie zakresów ruchu wszystkich odcinków kręgosłupa oraz rozciągnięcie partii mięśniowych. Zajęcia będą więc idealne zarówno dla osób prowadzących siedzący tryb życia oraz jako urozmaicenie codziennych aktywności.

Rozpoczynać będziemy od rozgrzewki polegającej na aktywizacji  poszczególnych partii mięśniowych. Następnie przejdziemy do ćwiczeń wzmacniających wszystkie odcinki kręgosłupa. Zakończymy stretchingiem i wyciszeniem ciała.

Zajęciom towarzyszyć będzie odpowiednio dobrana muzyka, a ćwiczenia dostosowane będą do możliwości i postępów całej grupy.

 

Joga - dla każdego

 

Są to zajęcia dostosowywane do potrzeb grupy czyli zarówno dla osób rozpoczynających przygodę z jogą oraz pragnących ugruntować i odświeżyć sobie jej podstawy. W trakcie tych zajęć poznasz podstawy budowania asan (pozycji jogi), bezpieczeństwa wykonywania poszczególnych pozycji, a także poznasz głębiej swoje ciało, jego potrzeby i ograniczenia. Nauczysz się również kontrolowanego oddechu, kierowania wzroku i kontroli mięśni głębokich. Poprzez wielokrotne powtarzanie asan na kolejnych zajęciach, będziesz wykonywać je z coraz większą łatwością i lekkością co pozwoli Ci w późniejszym czasie na płynnie połączenie twojego ruchu z oddechem (medytacja w ruchu) i tym samym połączenie umysłu ze swoim ciałem.